Veelgestelde vragen en antwoorden (Q &A)

Er zijn op dit moment veel vragen met betrekking rond het coronavirus.  Onze medewerkers doen er alles aan om iedereen van een antwoord te voorzien.  Het kan door de drukte voorkomen dat de wachttijden voor telefoon en e-mail langer zijn dan je normaal van ons gewend bent.  Daarom proberen we iedere dag de actuele richtlijnen te updaten op deze veelgestelde vragen pagina.

Update coronavirus (2/11/2020)

Wij zijn gesloten.

Helaas moeten we onze deuren sluiten. We volgen nauwgezet de richtlijnen van de overheid om u op de hoogte te houden. 

 

Ik heb een abonnement, wordt deze verlengd nu jullie gesloten zijn?

Omdat het voor ons momenteel nog onduidelijk is wanneer we open mogen gaan, kunnen we jammer genoeg nog geen duidelijk antwoord geven op deze vraag. 

 

Ik heb een toegangsticket / cadeaubon die gaat vervallen, wat nu?

Neem hiervoor contact op met ons via info@dezonnegloed.be en we zullen samen naar een oplossing zoeken.